Wednesday, May 13, 2009

pantai k.e.m.a.s.i.k

semalam (minggu lepas..tehehehe), saya dgn osmet saya nak g gym untuk naik treadmill tu selama 30 minit....tapiii......agak malang la sebab ramai org kat gym tu......i even saw my boss kat driving range tepi gym tu ok.....terus sorok2 takut boss nampak (motif la kan, xkan boss nak marah anak buah g gym after 5)

so, saya dgn osmet pon terus melakukan keje giler dgn pergi ke pantai kemasik...huahahahh...redah je wpon minyak kete dah kelip2...ni la hasilnye......!!!! taraaaaa..!!!!




ok, ni la osmet saya..nama dia farra diana...baru je lepas dirisik..sila la menyesal wahai kaum lelaki sume...hahaha....xpe, saya ade lagi utk u all risik..(en gagah, saya gurau jek) (^-^")



lihatlah anak pakcik dahlan ni berposing2 sakan...mmg pantang nmpk kamera....haishhh!



ok osmet, apekah motif amek gmbr blkg saya byk2 kali???



membuat bentuk luve...en gagah meh la kita amek gmbr camni....



tgk tu view kat blkg yg sgt chantek..ehem, saya chantek juga kan?? hehehe ;)



gadis ayu mengutip kulit siput di tepi pantai...motif la kan....



nmpk sgt muka fake itteww!!!



peluk2 batu ala2 bollywood :P



lalalaalal....menari2 di tepi pantai....



last;y, posing terakhir dari saya dan osmet!!!


nota dikaki: sgt chantek kan pantai kemasek....kalo dtg terengganu leh la singgah sini...nnti saya amek gambar kat pantai teluk bidara plak...kat situ lagi chantek!!! seriyes.....












2 comments:

wak panut said...

ok nice shoot.. what still camera u use? must be other person click the button... who?

azean said...

ni pakai hp osmet je....x pakai camera mahal pon....yg penting teknik ok...bukan kamera...hihihi

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle