Monday, July 6, 2009

i love gagah

ehem..ehem...i bought a new handphone last week...tehehehehe....(sambil membuat muka malu).. yeay!!! after 3 year of memujuk hati agar tak beli hp baru, finally i got to buy a new handphone...its all thanks to my gagah...thus the i love gagah title on this entry....wanna see my new hp??
tadaaaaaaaaaaaa!!!! here it is, my brand new E71 Nokia handphone!!!!


ya, i know its not my dream blackberry....but its look similar kan? hehehehe....
best of all is that my beloved gagah bought it for me tp pakai credit card la...and he'll be paying for it...muahahahahah(gelak jahat)....
tapi saya punye kaler brown...bukan kaler putih camni....saya kan comot..gagah kata xyah la wane putih...although my heart is screaming for wane putih, i had to ikut kata gagah...dia yg bayar kan.......
ape pon saya suka hp baru saya!!!!!!! ok, nak godek2 hp baru..byk sgt function dia..poning pale makcik....

1 comments:

Hakimi said...

en gagah!!
saya pon nak HP baru..haha

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle