Friday, April 23, 2010

fantasia


bukti yang saya penah pegi tgk konsert akademi fantasia.....org bagi tiket free, saya pegi jela kan....hihihihi....saya pegi last week ni....ok2 jela...bukan minat pn AF ni....

tapi agak jakun jugak la saya tgk artis....hahahaha....dan baru la saya menyedari yang artis ni manusia jugak....saya ni kalo dimekap2 kan pn cantik jugak rasenye (rasenye la kan....hihihi)... tapi bila dalam tv nmpk mcm gah sgt kan artis ni....pdhal kat luar biasa je...nan ado..!!

entry malam minggu....dalam kepala tgh menyusun rancangan ape nak buat esok..... (^_^)
selamat ber"weekend" u olls..!!!

nota dikaki : erk, minggu depan ke???

3 comments:

Farrah said...

yer..minggu dpn.. 7hari lg ya.. bedebar2 tak? behave sikit ya nnt.. jgn nmpk excited sgt..eheheheh

Dr Singa said...

ehhh...minggu depan??!!
mekap2 tebal2 tau...ala2 artis AF

azean said...

cik puan fara : ehem..time tu i la akan jadi perempuan paling pemalu..hihihihi...

ibu singa : mekap tebal sudah semstinyaaa!!

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle