Monday, March 29, 2010

engagement teaser #1

sabtu lepas...si gagah datang menyelamatkan puteri eyan daripada kelemasan dalam rindu....ewwwww, jiwangnye....hahahahaha....

we went to find our engagement ring!!!! yeayyyyyyyyyy!!! well, manade pompuan xgembira bila beli barang kemas wehhhh.....

cincin sudah dibeli.....
barang2 buat hantaran pun dah beli jugak.....
the clock is ticking.....only 32 days more b4 our engagement...

happy, happy so happy!!!!!~~

saya beli cincin kat kedai yg bagi free air dalam botol kecik yg comel ini....nampak ke nama kedai tu??


wah, is it real?? am i really getting engaged?? tgk kotak pun rase mcm xpercaya.... u olls dpt tgk kotak dulu ye...cute kan kotak ni kaler biru....huhuhuhuhu

mode : happy plus mual...sbb kene food poisioning smlm...muntah2 smpi lembik xde isi....siap termuntah dlm kete kawan yg tlg hantar g klinik....sorry aziah, nnti saya cuci kete awak yer....spjg hidup xpenah bontot saya ni org tgk...saya pun jarang nk tgk bontot sndiri...tapi doktor dh tgk sbb dia cucuk bontot saya!!! huwaaaaaaa!!! ternoda i tau!!!~~


nota dikaki : i know i'm not the perfect girl...but i'm glad God gave me a patience other half to stand my imperfection... :)

4 comments:

azean said...

saya mc arini...sbb tu dpt wat entry di pagi hari isnin yg permai ni...

Dr Singa said...

hikhikhik...komen diri sendiri ...
budak ni!!!! ka akak dah cakap... datang klenet akak!!! akak biasa injek sambil tutup mata tau!!!

azean said...

kita call dia mlm td nak tanye klinik kat mane,...org tu xangkat pulak.....hehehehe

Dr Singa said...

hahaha...yg missed kol tu!!??
se-mes lah kalau2 tak angkat tu!!
kita ni ala2 artis... nombor2 tak dikenali ..cuak nak angkat...
hehehe...

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle