Thursday, March 4, 2010

super busy..!!

yer, saya tahu perkataan super busy tu hanya alasan bagi si pemalas hapdet blog mcm saya...tapi serius la...saya mmg busy...dua minggu berturut2 ade meeting kat tanjung langsat nun...letih u olllsss!!! dah la sakit hati xdapat nk singgah balik pontian...tunggu la kalo projek tangki minyak kat tg piai tu jadi mmg saya akan pastikan akan sempat balik umah...hehehehehehehe....

korang ade baca tak pasal budak yang kene dera sampai mati tu.....sedih tau saya....sedih sbb mengenangkan yg masyarakat melayu ni dah jauh songsang....isteri orang leh duduk serumah dgn lelaki lain....kemudian lelaki tu dera anak sampai mati....pastu leh lagi perempuan tu tunjuk muka kat newspaper mengaku mmg dia buat salah dan minta bantuan...geeezzzz, tak tahu malu lgsg!! kesilapan tu berpunca dari diri sndiri, bukan dr orang lain...andainya perempuan tu tak berpoya2 dgn lelaki yg bukan suami dia tu, mgkn anak dia akan hidup lagi....but, who am i to judge kan...hanya mampu dijadikan pengajaran saje.....

ok, enough la merepek2 ni kan...mmg entry xde hala tujuan betul kali ni...my brain is not functioning well.... :(

nota dikaki : baju tunang sudah ditempah...cincin akan dibeli ujung bln ni....is it for real?? am i really getting married?? is there such thing as pre engagement jitters?

2 comments:

Dr Singa said...

kita tau satu super...
superman..
yang pakai spender kat luar tu..

azean said...

kita pun kenal satu super jugak....super ring!!! jajan cheesy ring yang kaler oren tu....sedapppp!!

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle