Thursday, November 12, 2009

a few months back...

Nephew : oh makteh, makteh pakai seluar kecik??
Makcik : yer (muka selamba xde perasaan malu)
Nephew : makteh takde seluar besar ke?
Makcik : takde...makteh xde duit nak beli suar besar....
Nephew : akid pun ade seluar kecik...
Makcik : yeke? mane suar kecik akid?
Nephew : akid pegi amek

(selepas beberapa ketika)

Nephew : makteh, ni suar kecik akid! (sambil tunjuk seluar dalam dia yg kecik tu)
Makteh : ade ke ko samakan short pant aku dgn spender..haih.... (T_T)


hi saya darul akid...saya suka makan coklat..sbb tu gigi saya rongak...saya juga suka melakukan aktiviti2 extreme seperti memecahkan tv guna periuk, main ultraman dgn makteh, DLL...

nota dikaki : jangan pakai suar pendek dgn budak kecik...kan dah malu sendirik....

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle