Tuesday, November 3, 2009

Riang Ria R.A.Y.A - backdated

Si pemalas updet blog akhirnya mengupdate blog...sbbnye saya baru beli maxis berukband..uuuu....happy!!!! hehehehe..kalo xrajin updet blog xtau la kan...dasar pemalas!!


hey!! i bukan malas la... i sibuk baca Malaysian Oil & Gas Report jek...hahahahahahah!!! poyo la ko yan!! kalo x sebab boss suh baca mmg xbaca la gamaknye menatang tuh....

ni gambar2 raya yang lepas...dh nak raya aji baru la nak updet yerk...tsk...tsk... thn ni raya xbape meriah sbb 1st day raya xramai lagi yg balik....2nd day raya baru meriah..tu pn abg saya xbalik.....disbbkan dia xbalik ayat power yg kuar dr mulut bak saya ialah " yumi xbalik!" sambil mata berair dan hingus meleleh.....gaknye kalo saya xbalik adekah bak akan menangis sebegitu rupe?? hehehe..saya rase msti bak melonjak kegembiraan dan berkata selamat duit aku....hahahhaha.... saya baik tau..bak msti rindu sbb suara petir xde...kuikuikui....

jom layan gambar...mintak maaf la kalo gambar ni nmpk cam gelap jerk...dah temanya kaler hitam...jadi agak mendung la pagi raya tu sbb sume pakai kaler hitam/putih/kelabu...hahaha....
haruslah ade gambar cikyan posing2 kan...hahaha...bawah pokok pn jadik mangsa utk bergmbr.... ;D


di pagi raya cuma ada kami....kelihatan kakakku azura tgh menyapu diluar..saya dan anak2 nye tgh berposing amek gambar..adik saya tgh amek gmbr....hahahaha



sebelum g beraya haruslah berposing lagi yer...baru la namanya bergaya di pagi raya.. ;)


ni raya kedua pakai lagi baju raya sama..masa ni kakak sulung dan anak seramai 5 org dah balik...yg disblh saya tu anak buah saya yer...haih, lagi tinggi dari makteh!

ni celebrate birthday nurhannah khadeeja...dah umur 2tahun budak ni...ni la anak buah saya yang ke 14...anak kakak saya azila... paling kuat melawa setakat ni..kecik2 dah pandai pilih baju sendirik...tsk..tsk..tsk...dulu makteh pakai baju mak ko yg pilihkan..xleh pilih sndiri.... (T_T)




nota dikaki : tahun depan adakah saya akan beraya sebagai single lagi??













0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle