Friday, January 29, 2010

cik jutawan...d'oh!!!

wah, penat sungguh saya minggu ni...keje dtg menimbun2 pulak...dah la kene g meeting kat tg langsat yg dihujung dunia tu...day trip plak tuuuu....penat badan saya nii....sedih betul saya sbb dah ade kat jhr, yet couldnt go back to pt kudus...uhuk...uhuk...kijam betul la....bila lalu exit spg renggam/benut tu rase syahdu je hati ini......

tp xpe...nnti chinese new year akan ada cuti 4 hari..yahoooo...!!! leh berpoya2 di pt kudus...hahahahah....

for the time being untuk merawat hati yg luka ini, saya nak pegi berjalan2...hehehehe....esok flight kul 3.30 saya akan berangkat ke tempat itu....kemana saya nak pergi??? cuba la teka.....i'll be back on tuesday....jgn rindu saya yer..hahahaha...mcm la ade org baca belog ni.....perasan betul anak pakcik dahlan ni.... (>_<)

tapi yg saya suka saya telah menjadi jutawan segera bila pegi money exchanger smlm...hehehe...msti leh teka kan saya nak g mane..... tapi kejap jela kaya nya kan...balik nnti jadik kayap la....huhuhuhu....


(tgk tangan gemuk ni...mmg ade gaya org tamak ni~~)


(yeah, semua milik akuuuuu!!!!)


(sepanjang hidup i, xpenah lagi la pegang duit byk camni....xleh lipat purse i ni)


(eh, lawa jugak jari aku ni yer...hehehe..motif tetiba perasan i niii...)


nota dikaki: gaji masuk 28hb...29hb dah kering kontang balik akaun bank... :(


4 comments:

ummi_D said...

ehem ehem..wah dh practice pakai cincin yer...ahaks

Anonymous said...

hahaha..kita baru nak komen pasal cincin..
dah ada org tolong komen!!
nak jajan dari sana!!!

Farrah said...

ptt la aku tunggu ko kt ym xmuncul2..cis cis.. jgn lupe hadiah utk aku dr sana.. haha

azean said...

amboi2 u olls...mengenakan i yer..tu cincin lama la...terjumpe kembali...tu yg pakai tu..hehehe (pdhal mmg prektis pki cincin pon!!)

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle