Saturday, January 23, 2010

double M's


ini bukan double prosperity yerrrr....tapi Makteh & Maksu.....the only remaining single but not so available in the Dahlan Kingdom...hahahaha....

i guess when i'm married then it will be only Maksu left to the attention of not being married...jeles ke tak eh saya masa tu gaknye? i dont know if this happens to you, but i always feel jealous if my younger sister is being pampered more than me..saya kan attention seeker..perlu la kan semua org memanjakan saya..sibling rivalry ke? hehehehe.....

kadang2 mak selalu kata kat saya, "eh, yan kan anak bongsu....hani kan kakak".....wah, menyindir saya tuuuu......tapi bila dah besar kerja ni baru la saya rasa seperti seorang kakak....baru la ada rase protective sket terhadap adik...hahahaha....maybe sebab Maksu muncul masa saya umur 5thn kott..minum susu mak pn smpi 4thn sbb time tu sume org cakap saya la anak bongsu, manje pn lebey2...tup2 mak bersalin lagi pulak....ni kes family planning xbetul la niiiiiiii~~~

skrg, nak g mane2 pn ajak minah ni...yela, kakak2 yg lain mane boleh diajak...harusla ade yg ikut sekali...kakak sulung ade 5 anak, kakak no 2 ade 3 anak, kakak no 3 ade 4 anak, even abang pn ade 3 anak.......peninggggggg........

sbnrnye tulis entry ni sbb Maksu xmo teman g jakel....ade kelas katanye....huwaaa!!! nak g jalan dgn sape niii????


nota dikaki : i think in the next 11 month this blog will have many wedding preparations entry....please bear with me ok? nama blog pn azean's world kan..harus la cerita2 pn ttg azean saja..redha ajela....

2 comments:

Farrah said...

hahaha.. aku pn ade masalah tu jgk.. attention seeker.. hak hak.. dl geram gile ngn adik aku, yelah 6thn aku jd anak bongsu,tup2 die kuar..
adoiiiii

tp skrg mmg geng aa ngn die.. klo boleh hari2 nk ceting ngn die.. gossip2 cite psl itu ini..die pn rajin btol call aku(kakak die nk rajin call chnta hati je:p)

azean said...

hahaha...aku ingt aku je ade masalah ni....normal rupenye.... :D

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle