Saturday, January 9, 2010

orang S.O.L.O

gara-gara fat cat asik promote kedai Wong Solo ni.....saya pn jadi sgt teringin nak makan kat sana....akhirnya smlm saya dah berjaya makan kat Wong Solo Kg Baru...masa sampai tu orang tak ramai....mcm terkejut jugak la...eh, betul ke sedap ni sbb org xramai..tapi xpe try jela kan sbb dah sampi situ.....tapi mmg xmenyesal la sbb mknn dia mmg sedappppp!!!!! berpeluh2 makan sbb sgt pedas!!!! mmg nak pegi lagi pasni...hehehehe...my only comment is portion empal sapi tu mcm sikit sgt la....and avocado juice dia sgt la xleh ditelan....xtau la tekak saya ke yg xleh terima atau mmg avocado juice dia yang xsedap...next month nk g bandung saya nk try avocado juice kat sana pulak...hihihihi

ok guys, mari la tgk gmbr2 mknn yang akan membuatkan anda semua "kemecer"...hahahaha....kemecer tu bahasa jawa...lebih kurang cam terliur la gitu.....


(ni balado udang + petai ....sedap wooooo)



(ni ayam kampung penyet....sgt sedapppppp....sambal dia tu pedas gilerrrrrrrr....mmg berapiiiii)


( balado terung.....yummmilicious!!)


(ini la empal sapi....rase mcm daging rendang yg digoreng.......mmg mantap okeh!)


sape2 yang xpenah makan kat sini digalakkan utk dtg yer....tapi ni sume based on tekak saya la....hahahah...jgn plak salahkan saya kalo korang rase xsedap plak.....wong solo ni ade 3 cawangan...kat kmpg baru, ampang and bangiiii......

nota dikaki : tgk gambar pn membuatkan saya rasa lapar...heheheh...thanks pada bakal pengantin baru, anne, sbb bawak saya makan kat sini.... i muah u la!!!

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle