Monday, January 4, 2010

dua ribu sepuluh

yup, another year gone by and a new year to go!!! byk benda penting yang saya nak buat di tahun ini....semoga saya akan dirahmati Allah S.W.T, dimurahkan rezeki, diperkuatkan iman, dikurniakan kesihatan dan kesejahteraan, dapat menjadi manusia yang lebih baik akhlaknya, dapat menjadi anak yang berbakti kepada kedua ibu bapa etc..etc...

saya harap tahun ini semua yang saya rancangkan akan berjalan dgn lancar... ape rancangan saya tu eh?? hihihi...tunggu jela eh ;)

oh yer, saya juga harap saya akan menjadi semakin matured..xnak berperangai seperti budak2 lagi...hahaha...boleh ke tak agaknye....tiap thn pn berangan nak jadik matured yan oiiiii.....kakak saya selalu tegur "ko ni bila nak matang nye?" ....adeh, susah la nak berlagak matang kerana jiwa saya mmg manja dan berperangai mcm budak2....lagi2 la bila dgn anak2 buah saya....wah, mmg la saya perasan umur masih lagi belasan thn...pdhal lahir thn 83...hihihi.....



(saya dan key ell ci ci)( melekat didinding kerana tertipu akan gula2 palsu)

(berangan utk menjadi kurus seperti patung..hiks :D)

nota dikaki : saya juga harap dpt kurang 10kg....terutama di bhgn perut, peha dan lengan....tolong la doakan yer....

1 comments:

ummi_D said...

Rancangan tahun ini...mak teh nk kaweeen...

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Vector Jungle